search-button
cross-out

Το MasterChef η αγορά όχι μόνο το αντέχει αλλά το θέλει κιόλας. Τα νούμερα τηλεθέασης είναι εντυπωσιακά

Το MasterChef η αγορά  όχι μόνο το  αντέχει αλλά  το θέλει κιόλας. Τα νούμερα τηλεθέασης είναι εντυπωσιακά

Συνέντευξη στο περιοδικό  7 Μέρες TV και στον  δημοσιογράφο  Γάννη Βίτσα έδωσε η αγαπημένη σεφ  Ντίνα Νικολάου η οποία μίλησε για όλα.

Το «Dina’s bakery» μετακόμισε από τον ΑΝΤ1 στο Mega. Πώς προέκυψε αυτή η αλλαγή;

Έκλεισε ο κύκλος του ΑΝΤ1. Όταν ολοκληρώθηκε η συνεργασία μου με τον σταθμό μου προτάθηκε να κάνουμε μία σειρά εκπομπών στο Mega, γιατί άρεσε το concept του Dina’s bakery.

Πρώτη φορά λοιπόν στο Μεγάλο Kανάλι.

Aισθάνομαι χαρούμενη στο Mega. Μου ταιριάζει και του ταιριάζω.

Πολύ φωτεινό και αισιόδοξο ότι προσκαλείς νέους επαγγελματίες στην εκπομπή. Όλοι έχουμε την εντύπωση ότι στη μαγειρική οι “μαχαιριές” είναι πολύ οικείες ειδικά μεταξύ των τηλεοπτικών σεφ.

Δεν είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος ο πόλεμος από ότι σε άλλα επαγγέλματα. Σαφώς υπάρχει ανταγωνισμός. Όσον αφορά τα πισώπλατα μαχαιρώματα νομίζω ότι έχουν να κάνουν με το χαρακτήρα του κάθε επαγγελματία και το πως αυτός αντιλαμβάνεται τη θέση του μέσα στο χώρο. Δε νομίζω ότι είναι ο κανόνας.

Έρχομαι στο «Master Chef» το οποίο, αν θες, φεύγει από τα στενά όρια της μαγειρικής και έχει μετατραπεί σε ένα καθαρόαιμο reality.

Μα το Master Chef δεν είναι ένα πρόγραμμα καθαρά μαγειρικής. Είναι ένα ριάλιτι, που αγορά όχι μόνο αντέχει αλλά θέλει κιόλας. Τα νούμερα τηλεθέασης είναι εντυπωσιακά. Αρέσει. Δεν έχει καμία σημασία αν αρέσει ή δεν αρέσει σε μένα. Ο καθένας μας έχει την προσωπική του άποψη, όμως το τηλεοπτικό προϊόν οφείλεις να το σεβαστείς από την στιγμή που έχει τόση επιτυχία.

Θα συμμετείχες στην κριτική επιτροπή αν στο πρότειναν;

Θα αποτελούσα μέρος μιας ανάλογης ή παρόμοιας εκπομπής αν αισθανόμουν ότι είχα κάτι να δώσω, ότι ήμουν χρήσιμη. Αν είχα λόγο ύπαρξης, θα το έκανα.

Media news

Latest

zinapost.gr