search-button
cross-out

Νέα, Φρέσκια, Διασκεδαστική, Παιχνιδιάρικη Καμπάνια για τα αγαπημένα ΠΤΙ ΜΠΕΡ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Νέα, Φρέσκια, Διασκεδαστική, Παιχνιδιάρικη Καμπάνια για τα αγαπημένα   ΠΤΙ ΜΠΕΡ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Τα αγαπημένα Πτι-Μπερ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ξανασυστήνονται στους πιστούς καταναλωτές τους με έναν φρέσκο και χιουμοριστικό τρόπο. Με έμπνευση το χαρακτηριστικό σχήμα των Πτι Μπερ, οι 4 άκρες του μπισκότου «ζωντανεύουν» για πρώτη φορά δημιουργώντας 4 χαρακτήρες.

Αυτοί λοιπόν οι 4 χαρακτήρες ή αλλιώς τα 4 «κεφαλάκια» κάνουν… του κεφαλιού τους. Σκέφτονται, κουβεντιάζουν, κάνουν πλάκα, ειρωνεύονται, γελάνε και ξαναθυμίζουν με έναν διασκεδαστικό τρόπο τις αλήθειες της μάρκας:

·         την υψηλή περιεκτικότητα του σε δημητριακά (70%)

·         τις λίγες θερμίδες του (ΜΟΝΟ 32 θερμίδες το ένα μπισκότο)

·         καθώς και την διακριτική του γεύση που ταιριάζει άψογα με όλα τα ροφήματα

Η νέα καμπάνια λανσάρεται με 3 αυτόνομα διαφημιστικά spots, ενώ θα ακολουθήσουν και νέες ταινιες τόσο για την τηλεόραση όσο και online.

Ταυτόχρονα, η σειρά των αγαπημένων Πτι-Μπερ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ έρχεται να συμπληρωθεί με μία νέα πρακτική συσκευασία σε μορφή snack pack των 4 μπισκότων. Με μόνο 127 θερμίδες ανά πακέτο, το snack pack αποτελεί ιδανικό snack on the go, τόσο για τους λάτρεις του  Πτι-Μπερ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ όσο και για εκείνους που αποζητούν κάτι ελαφρύ μέσα στην ημέρα τους στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής.

Επειδή τα Πτι-Μπερ έχουν πολλά να πουν, μπορείτε να επισκεφθείτε το νέο site των Πτι-Μπερ Παπαδοπούλου στο www.petit-beurre.gr και να τα ανακαλύψετε.

Την καμπάνια για την Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε επιμελήθηκε η εταιρεία Solid Havas.

Σχετικά με την Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.

Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε, πρωτοπόρος και υπερσύγχρονη βιομηχανία τροφίμων, είναι μια αμιγώς Ελληνική εταιρεία η οποία εδώ και 94 χρόνια ηγείται της Ελληνικής αγοράς μπισκότων με μεγάλη γκάμα γευστικών προϊόντων, υψηλής διατροφικής αξίας και ιδιαίτερα αναγνωρίσιμες μάρκες, όπως:  Πτι Μπερ, Μιράντα, Γεμιστά, Caprice, Cream Crackers. Κατέχει, επίσης, ισχυρή θέση στον κλάδο των αρτοσκευασμάτων με προϊόντα όπως τα Krispies και οι Χωριάτικες φρυγανιές, διαθέτει  στην αγορά τις μπάρες Δημητριακών Digestive Bars, ενώ από το 2013  δραστηριοποιείται και στο χώρο του συσκευασμένου ψωμιού σε φέτες, με τις μάρκες Γεύση² και Χωριανό και Αρχαία Σπορά.  Στα 4 εργοστάσιά της απασχολεί περισσότερα από 1.200 άτομα ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 40 χώρες. Μετρά δεκάδες βραβεύσεις σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις. Η εταιρεία εξέδωσε το 2013 τον πρώτο απολογισμό εταιρικής υπευθυνότητας. Περισσότερα στοιχεία μπορείτε να βρείτε στο: http://papadopoulou.gr/wp-content/uploads/2014/11/ekthesi-2013.pdf

Shopping

Latest

zinapost.gr