search-button
cross-out

O διατροφολόγος Δημήτρης Δελλής μοιράζεται μαζί σου μικρά και μεγάλα μυστικά για να μην πάρεις κιλά στις γιορτές!

O διατροφολόγος Δημήτρης Δελλής μοιράζεται μαζί σου μικρά και μεγάλα μυστικά για να μην πάρεις κιλά στις γιορτές!

Την περίοδο των γιορτών είναι πολύ εύκολο να πάρουμε βάρος. Οι έξοδοι, τα τραπέζια με οικογένεια ή φίλους και η κατανάλωση αλκοόλ αυξάνονται κατά πολύ.  Τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να τις μέρες αυτές ώστε να αποφύγουμε τον κίνδυνο πρόσληψης περιττών κιλών;

Ζήτησα από τον ειδικό Παθολόγο και Διατροφολόγο Δημήτρης Δελλή να μοιραστεί μαζί μας χρήσιμα tips για μην «τσακωθούμε» με την ζυγαριά μας τις γιορτές!

  • Φτιάξτε τα δικά σας γλυκά σας (μελομακάρονα και κουραμπιέδες) σε μικρότερες μερίδες.
  • Μαγειρέψτε τα φαγητά με όσο το δυνατόν λιγότερο λάδι.
  • Αποφεύγετε τα τσιμπολογήματα!
  • Τις μέρες των γιορτών αυξήστε την γυμναστική σας. Να θυμάστε πάντα: μην περιμένετε να αδυνατίσετε για να γυμναστείτε, αλλά γυμναστείτε για να αδυνατίσετε!

  • Να πίνετε πολύ νερό!
  • Πριν το εορταστικό τραπέζι φάτε ένα snack. 
  • Να θυμάστε μην μένετε όλη μέρα νηστικοί για να φάτε το βράδυ. Με αυτό τον τρόπο ο οργανισμός δεν κάνει καύσεις και αποθηκεύει το λίπος. Φάτε ελαφριά γεύματα, φτωχά σε θερμίδες ώστε να μπορείτε να φάτε λίγο παραπάνω το βράδυ!
  • Ξεκινήστε το εορταστικό τραπέζι με μια μεγάλη σαλάτα ή μια σούπα και μετά συνεχίστε με το κυρίως γεύμα. Ο εγκέφαλος θέλει 10-15 λεπτά για να πάρει το μήνυμα του κορεσμού. Αν φάτε κάτι ελαφρύ ξεκινώντας, σίγουρα θα χορτάσετε γρηγορότερα, γλιτώνοντας θερμίδες!

  • Όταν βγαίνετε για εορταστικά ψώνια να είστε πάντα φαγωμένοι ώστε να αποφύγετε τον πειρασμό των fast foods.
  • Να τρώτε αργά το φαγητό σας και να σηκώνεστε από το τραπέζι πριν χορτάσετε.
  • Μεγάλη προσοχή στα γλυκά! Βάλτε το μισό γλυκό στο πιάτο σας ή ακόμη καλύτερα μοιραστείτε το γλυκό σας με κάποιον άλλον, ώστε να μην καταναλώσετε μεγάλη ποσότητα.

  • Μεγάλη προσοχή και στο αλκοόλ! Έχει πολλές θερμίδες αλλά καμία διατροφική αξία! Προτιμήστε κρασί ή σαμπάνια αντί για ποτό ή κοκτέιλ.
  •  Αν τελικά επιλέξετε ποτό, σαν συνοδευτικό επιλέξτε φρούτα ή λαχανικά με ξύδι αντί για τυριά ή ξηρούς καρπούς.

Extra tip : Να γράφετε τι τρώτε κάθε μέρα! Καταγράφοντας το φαγητό έχετε καλύτερη αίσθηση του τι τρώτε και έτσι αποφεύγετε τις παρασπονδίες!

Info: Ο Δημήτρης Δελλής είναι ειδικός Παθολόγος -Διατροφολόγος με εξειδίκευση στο σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 και την παθολογική λιπιδαιμία. Το ιατρείο του βρίσκεται Παπαδιαμαντοπούλου 2 Αθήνα, τηλ.επικ : 210.722.6272

Health

Latest

zinapost.gr