Η χαρούμενη «καλημέρα» της Ελένης στο Twitter – Δείτε το μήνυμα της!

Μέσα από ένα μήνυμα στο Twitter φαίνεται πως θέλησε η Ελένη Μενεγάκη να μοιραστεί τη θετική διάθεση της μαζί μας το πρωί της Παρασκευής.
«Λαμπερή από ένα υπέροχο ήλιο η σημερινή μέρα! Μην ξεχάσετε τους φίλους σας που γιορτάζουν! Χρόνια πολλά» έγραψε χαρακτηριστικά η αγαπημένη παρουσιάστρια στο προσωπικό προφίλ της.

Διαβάστε ακόμα στο ENTERTV.GR:
Μάρκος Σεφερλής για Μενεγάκη: «Ο Μάκης, η Ελένη και τα… πειστήρια» (Video)
Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.














