Η Νατάσα Παπαδάκη και η Ήρα Τριανταφύλλου μιλούν στο Enter TV για τα «Οικογενειακά Μπουκώματα»

Στη νέα τρελή κωμωδία καταστάσεων «Οικογενειακά Μπουκώματα», που υπογράφει ο Βαλεντίνος Τσίλογλου και παρουσιάζεται με επιτυχία στο L.A Theater, πρωταγωνιστούν η Νατάσα Παπαδάκη και η Ήρα Τριανταφύλλου και σήμερα τις γνωρίζουμε καλύτερα μέσα από όσα είπαμε για το Enter TV… Επιμέλεια άρθρου: Αλέξανδρος Κούρτης  ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ Νατάσα, πως προέκυψε η συμμετοχή σου στην συγκεκριμένη παράσταση; […]

Στη νέα τρελή κωμωδία καταστάσεων «Οικογενειακά Μπουκώματα», που υπογράφει ο Βαλεντίνος Τσίλογλου και παρουσιάζεται με επιτυχία στο L.A Theater, πρωταγωνιστούν η Νατάσα Παπαδάκη και η Ήρα Τριανταφύλλου και σήμερα τις γνωρίζουμε καλύτερα μέσα από όσα είπαμε για το Enter TV

Επιμέλεια άρθρου: Αλέξανδρος Κούρτης 

ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

Νατάσα, πως προέκυψε η συμμετοχή σου στην συγκεκριμένη παράσταση;

Με τον Βαλεντίνο τελειώσαμε το ίδιο έτος τη σχολή αλλά δεν γνωριζόμασταν. Μέσω της Χριστίνας Θωμαϊδου έγινε η γνωριμία μας, κάνοντας ουσιαστικά μια αντικατάσταση στον ρόλο της Σύλβιας, που με ενημέρωσε ξαφνικά ενώ βρισκόμουν σε άλλες δύο παραστάσεις.  Αν και το διάστημα που είχα μέχρι να ανέβει η δουλειά ήταν αρκετά μικρό, μου άρεσε το έργο, άρεσα και στον Βαλεντίνο και έτσι ξεκίνησε η συνεργασία μας.

Η σουρεάλ ατμόσφαιρα που χαρακτηρίζει τα «Οικογενειακά Μπουκώματα» πως σε βρίσκει;

Την διασκεδάζω, περνάω πολύ ωραία. Τόσο ωραία μάλιστα που κάποιες φορές ξεχνιέμαι και λέω μέσα μου «πέρνα λιγότερο ωραία για να περάσει και ο θεατής καλά». Ευτυχώς ακούμε θετικά σχόλια μέχρι στιγμής και αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως ακούω και προσωπικά καλά λόγια από ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν από πριν.

Τι ακριβώς συμβαίνει σε αυτή την ιστορία και τι βλέπουμε στο L.A Theater;

Βλέπουμε μια οικογένεια όχι πολύ συνηθισμένη είναι αλήθεια. Έχουμε δύο συγκάτοικους, τον Σωτήρη και την Σύλβια, που είναι φίλοι, μένουν μαζί τα τελευταία τρία χρόνια και είναι κρυφοερωτευμένοι ο ένας με τον άλλον. Ξαφνικά έρχεται το τηλεφώνημα της μητέρας του Σωτήρη, που του ανακοινώνει ότι επιστρέφει  στην Ελλάδα για να τον δει χωρίς ωστόσο να είναι αυτός ο αληθινός λόγος της επιστροφής της. Παράλληλα εμφανίζονται και άλλα τρία πρόσωπα – η Φρίντα, η Παρθένα και ο Θανάσης – που παίζουν καθοριστικό ρόλο στο να εξελιχθούν τα τρελά μπερδέματα στη διάρκεια της ιστορίας…

Από την Νατάσα μέχρι την Σύλβια της παράστασης ήταν μεγάλη η απόσταση που είχες να διανύσεις;

Όχι ιδιαίτερα έχω να σου πω. Αν εξαιρέσεις δηλαδή τα δραματικά σημεία που έχει ο ρόλος, που δεν έχει τύχει να περάσω αυτά που έχει περάσει η Σύλβια, στα κωμικά είμαι εγώ 100%. Όλα αυτά που έχει εκείνη, τα έχω και για όσα δεν έχω ίσως και να την ζηλεύω λίγο. Έτσι ακριβώς αντιδρώ όταν ζηλεύω, αυτοσαρκάζομαι και εγώ πολύ και είμαι το ίδιο ακριβώς εκφραστική και κτητική όπως εκείνη. Την παραδέχομαι μάλιστα σε στιγμές της επειδή είναι μαγκάκι, ξέρει να περνάει καλά, είναι πειραχτήρι και ότι έχει να πει θα το πει κατευθείαν.

Ήταν μονόδρομος να ασχοληθείς με τον χώρο της υποκριτικής, αγάπη δηλαδή για το θέατρο, ή προέκυψε στην πορεία;

Κοίταξε, τελείωσα παράλληλα κοινωνική θεολογία και την δραματική σχολή του Ιάσμου. Και τα δύο αυτά τα ήθελα εξίσου πολύ, και τα δύο εν τω μεταξύ έχουν μηδενική σχεδόν επαγγελματική αποκατάσταση! (Γελάει). Στην ουσία ζω δηλαδή το θέατρο από την πρωινή μου δουλειά που είναι σε ασφαλιστική εταιρία.

Θυμήσου την μεγαλύτερη αμηχανία που ένιωσες στη σκηνή…

Την μεγαλύτερη αμηχανία την ένιωσα στα 17 μου, όταν ανέβηκα για πρώτη φορά στη σκηνή και έπαθα το περίφημο «σεντόνι». Πρώτη και τελευταία μάλιστα φορά που μου συνέβη. Παίζαμε την επιθεώρηση «40 χρόνια Μποστ» και εγώ ανέβαινα στο βήμα ως η ανεργία προσωποποιημένη για να βγάλω έναν λόγο. Έναν 10λεπτο λόγο για την ακρίβεια που ήταν πέντε σελίδες. Ανεβαίνω λοιπόν πάνω, λέω τον πρόλογο, που είναι ένα τετράστιχο, και ξεχνάω όλο το υπόλοιπο! Πηδάω από τον πρόλογο κατευθείαν στον επίλογο, που συμπτωματικά είναι ακριβώς ίδιος, κράτησε η παράσταση 10λεπτά λιγότερο και, όπως αντιλαμβάνεσαι, όλα όσα ήταν να γίνουν κατά τη διάρκεια του λόγου μου δεν έγιναν ποτέ!

ΗΡΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

Τα «Οικογενειακά Μπουκώματα» είναι Ήρα η πρώτη σου θεατρική δουλειά. Πως αισθάνεσαι για αυτό το ξεκίνημα στο χώρο;

Ναι είναι η πρώτη μου επαγγελματική θεατρική δουλειά και αισθάνομαι πολύ τυχερή και ευγνώμων. Κάθε παράσταση για μένα είναι ένα μάθημα που με βοηθάει να εξελιχθώ. Και επί τη ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημοσία τον Βαλεντίνο Τσίλογλου που μου εμπιστεύτηκε αυτό το ρόλο και μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι στη σκηνή μαζί του.

Ήταν στόχος σου από μικρή να ασχοληθείς με την υποκριτική;

Όχι, η ενασχόλησή μου με την υποκριτική προέκυψε έπειτα από εσωτερική αναζήτηση και ενώ σπούδαζα στην Αγγλία. Ούσα συναισθηματικά φορτισμένη έψαχνα έναν τρόπο να εκφραστώ και η τέχνη ήταν η μόνη μου διέξοδος. Τότε ήταν που, έπειτα από παρότρυνση της αδερφής μου, ξεκίνησα τα μαθήματα υποκριτικής σε πειραματικό θέατρο του Κέιμπριτζ, τα οποία και συνέχισα αργότερα στο Λονδίνο.

Μόλις ο Βαλεντίνος σου μίλησε για αυτή την σουρεάλ κωμωδία και για τον δικό σου ρόλο, πως το αντιμετώπισες;

Όταν διάβασα το σενάριο είδα ότι υπήρχαν πολλές σκηνές γέλιου και αυτό με κέρδισε. Έχει έξυπνες ατάκες και όλοι οι ρόλοι του έργου είναι ιδιαίτεροι και ξεχωριστοί. Ο Βαλεντίνος μού πρότεινε το ρόλο της Παρθένας γιατί απαιτούσε ταχυλογία και διέκρινε ότι θα ήμουν καλή σε αυτό. Μου άρεσε επίσης το γεγονός ότι η Παρθένα δεν έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με μένα. Είναι μία νέα κοπέλα που δεν φοβάται να τσαλακωθεί προκειμένου να εξυπηρετήσει τους σκοπούς της.

Περιέγραψε μου την πρώτη στιγμή που βγαίνεις στη σκηνή του L.A Theater στην πρεμιέρα…

Ήταν ένα πολύ δυνατό και όμορφο συναίσθημα.Νομίζω ότι έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι το κοινό ήταν πολύ ένθερμο και ενθουσιώδες και αυτό με έκανε να ξεχάσω, έστω και για λίγο, το άγχος μου.

Και να κλείσουμε με μια καίρια πραγματικά ερώτηση… Η Παρθένα τι επάγγελμα κάνει τελικά;

Δυστυχώς δεν μπορώ να το αποκαλύψω καθώς οι απαντήσεις δίνονται πολύ έξυπνα στο τέλος του έργου. Εύχομαι όμως αυτό να αποτελέσει μια επιπλέον πρόκληση για να έρθετε να δείτε την παράσταση. Είμαστε κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 21:30 στο  L.A. Theater!