search-button
cross-out

Κατερίνα Παπουτσάκη: Δεν θα ξεχάσω ποτέ την τελετή του γάμου μου, το πάρτι μέχρι τις 9 το πρωί

Για την αγαπημένη της Δονούσα, το νησί όπου παντρεύτηκε και έκτοτε περνάει τα καλοκαίρια της έγραψε στην Athens Voice η Κατερίνα Παπουτσάκη.

Πρώτη φορά στη ζωή μου πήγα στη Δονούσα για τον γάμο μου, το καλοκαίρι του 2012, όταν αποφασίσαμε με τον Παναγιώτη Πιλαφά σε μία πολύ «ώριμη» φάση να παντρευτούμε μέσα στους δύο πρώτους μήνες της σχέσης μας. Συμφωνήσαμε να το κάνουμε στη Δονούσα, να κάνουμε ένα πάρτι για λίγους. Οι λίγοι έγιναν πολλοί. Περίπου 250 άτομα αποβιβάστηκαν στη Δονούσα. Παντρευτήκαμε σε ένα μικρό ξωκλήσι με έναν γλυκύτατο παπά, ήταν φανταστικά, δεν θα το ξεχάσω ποτέ, την τελετή, το πάρτι μέχρι τις 9 το πρωί.

Βρέθηκα εκεί χωρίς να γνωρίζω τι θα αντικρίσω. Θυμάμαι όταν έφτασα και βγήκα από το καράβι να κοιτάζω και να την ερωτεύομαι με την πρώτη ματιά. Τώρα έχουν αλλάξει και τα δρομολόγια, φτάνεις μεσημέρι, τότε όμως έφτανες το βράδυ. Ήταν φανταστικό γιατί έφτανες και πήγαινες απευθείας στον Σκαντζόχοιρο, το μπαρ που σε περιμένει στο λιμάνι. Επίσης αν είσαι ήδη εκεί, αυτό είναι το μέρος από όπου προϋπαντείς τους φίλους σου που φτάνουν στο νησί πίνοντας το ποτό σου. Εκεί κάναμε και το πάρτι του γάμου, είχαν διακοσμήσει τα παιδιά που έχουν το μαγαζί τον χώρο, ήταν πολύ όμορφα και ρομαντικά.

Η Δονούσα μού αρέσει γιατί είναι ένα μικρό, χαριτωμένο νησί, πολύ γλυκό, ερωτεύσιμο και γοητευτικό. Έχει μια αυθεντικότητα που δεν έχει αλλοιωθεί με τα χρόνια, το μόνο που έχει συμβεί είναι ότι έχει αποκτήσει περισσότερους φαν.

Από τις αγαπημένες μου παραλίες είναι και ο Κέδρος, όπου κάθε χρόνο συμβαίνει το Yupiyaya Festival που συνδιοργανώνει το six d.o.g.s με τον κουμπάρο μας Φώτη Πολίτη, μια φανταστική παραλία με ένα εκπληκτικό beach bar που μας φροντίζουν με πολλή αγάπη και σερβίρουν φανταστικές χειροποίητες πίτες και μεζεδάκια. Η Αυλή επίσης, που την έχουν τα αδέρφια Δούμουρα, έχει συγκλονιστικό φαγητό και φοβερή θέα. Επίσης ο Σταυρός είναι φοβερή παραλία, εκεί αράζουμε συνήθως και η ταβέρνα της Καλοταρίτισσας που βρίσκεται εκεί έχει εξαιρετικό φαγητό, όπως φυσικά και Η κόρη του Μιχάλη. Στον Σταυρό επίσης είναι και το beach bar Corona Borealis φανταστικό, όπου ο Μάξιμος ως παιδί έκανε εκεί τις πρώτες του παραγγελίες, ζητούσε μόνος του το παγωτό του και άλλα τέτοια που κάνουν τα μικρά παιδιά. Είναι και αυτό φυσικά ένας λόγος που αγαπώ τη Δονούσα καθώς πέρα από το ότι η μέρα του γάμου μου την έβαλε σε μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, είναι και η καλοκαιρινή πατρίδα του Μάξιμου, όπως και η Σητεία βέβαια από όπου κατάγομαι εγώ την οποία επίσης επισκεπτόμαστε. Στη Δονούσα έχει περάσει όλα του τα καλοκαίρια, εκτός από τον πρώτο χρόνο που ήταν πολύ μωρό, και καθώς το νησί είναι μαζεμένο και δεν φοβάσαι, απολαμβάνει μία απίστευτη ελευθερία. Επίσης, ξεχωριστή στιγμή στο νησί είναι τα πανηγύρια του 15Αύγουστου όπου γίνονται συγκλονιστικά γλέντια και όλο το νησί χορεύει.

Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.