Prime time: Πως επηρέασε την “μάχη” της τηλεθέασης ο αγώνας Ελλάδας- Κροατίας;

Μπορεί η Εθνική μας ομάδα να ηττήθηκε με 4-1 από την Κροατία, στα πλαίσια των αγώνων μπαράζ για τα προκριματικά του Μουντιάλ, ωστόσο, ο αγώνας- που προβλήθηκε από το ΣΚΑΪ- συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Η “μάχη” της Εθνικής μας κέρδισε την πρωτιά στην τηλεθέαση στο γενικό σύνολο, ωστόσο στο νεανικό κοινό, το “Nomads” ήταν εκείνο […]

Μπορεί η Εθνική μας ομάδα να ηττήθηκε με 4-1 από την Κροατία, στα πλαίσια των αγώνων μπαράζ για τα προκριματικά του Μουντιάλ, ωστόσο, ο αγώνας- που προβλήθηκε από το ΣΚΑΪ- συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.

Η “μάχη” της Εθνικής μας κέρδισε την πρωτιά στην τηλεθέαση στο γενικό σύνολο, ωστόσο στο νεανικό κοινό, το “Nomads” ήταν εκείνο που επικράτησε.

Πιο αναλυτικά, στο γενικό σύνολο το Α’ ημίχρονο του αγώνα ποδοσφαίρου συγκέντρωσε μέσο όρο 25,9%, ενώ το Β’ ημίχρονο έκανε 27,5%. Το “Nomads” συγκέντρωσε 21,9%, όπως και το “Σόι σου” στον Alpha, ενώ το “Μην αρχίζεις τη μουρμούρα”, που ακολούθησε στον Alpha, έκανε μέσο όρο 16,9%.

Στο νεανικό κοινό 15-44, το “Nomads” πήρε την πρώτη θέση με 25,6%, ενώ ο αγώνας της Εθνικής μας ακολούθησε- στο Α’ ημίχρονο έκανε μέσο όρο 24,7%, ενώ στο Β’ ημίχρονο 25%. Το “Σόι σου” συγκέντρωσε μέσο όρο 19,6%, ενώ η “Μουρμούρα” σημείωσε 13,1%.