Η Τίνα Μεσσαροπούλου γράφει: Τηλεθεατές από κεκτημένη ταχύτητα και κερδισμένοι από συνήθεια!

Γράφει η Τίνα Μεσσαροπούλου: Οι τηλεθεατές βλέπουν τηλεόραση από κεκτημένη ταχύτητα πια! Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να δουν αν αυτό που βλέπουν είναι καινούριο ή σε επανάληψη. Δεν τους ενδιαφέρει; Δεν το καταλαβαίνουν; Έχουν αποβλακωθεί από τις επαναλήψεις και τα βλέπουν όλα ίδια; Αλλά ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι ξέρουν τι βλέπουν, δεν έχουν […]

Γράφει η Τίνα Μεσσαροπούλου:

Οι τηλεθεατές βλέπουν τηλεόραση από κεκτημένη ταχύτητα πια! Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να δουν αν αυτό που βλέπουν είναι καινούριο ή σε επανάληψη. Δεν τους ενδιαφέρει; Δεν το καταλαβαίνουν; Έχουν αποβλακωθεί από τις επαναλήψεις και τα βλέπουν όλα ίδια; Αλλά ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι ξέρουν τι βλέπουν, δεν έχουν πια και άλλη επιλογή. Το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος των μεγάλων καναλιών βασίζεται πλέον στις επαναλήψεις κι ας μην είναι πια καλοκαίρι, αλλά Ιανουάριος μήνας. Βρε πώς περνάει άραγε ο καιρός! Πότε έσκαγε ο τζίτζικας και βλέπαμε τους «Βασιλιάδες» και για πότε φοράμε σκουφιά και πάλι βλέπουμε τους «Βασιλιάδες». Σαν να μην πέρασε μια μέρα… Τι κι αν ο ALPHA παίζει καινούρια επεισόδια στις «Οικογενειακές Ιστορίες» και στο «Κάτι Ψήνεται», τι κι αν παίζει παλιά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: 20άρια. Άρα ποιος ο λόγος τα κανάλια να ρίξουν καινούριες εκπομπές και επεισόδια στο πρόγραμμα; Από τη στιγμή, που τα παλιά συνεχίσουν να πουλάνε και έχουν την ίδια δυναμική με τα παλιά και χιλοπαιγμένα, το κανάλι φρονίμως παίρνει την απόφαση να τα κρατήσει στο συρτάρι και να κάνει οικονομία δυνάμεων σε μια προσπάθεια να εξοικονομήσει και χρόνο και χρήμα. Αν τα νούμερα της AGB αποτυπώνουν την πραγματική εικόνα της τηλεόρασης και δεν έχει μείνει ο μετρητής κολλημένος στο ίδιο κανάλι, τότε μήπως είμαστε άξιοι της τύχης μας; Μήπως μας προσφέρουν τα κανάλια την τροφή που εμείς οι ίδιοι επιδοκιμάζουμε μέσα από τις επιλογές μας;