Niko-Polis Blog: Καινούρια Ελένη!

Ο Νίκος Γεωργιάδης γράφει: Δεν άλλαξε μόνο εξωτερικά αλλά και… εσωτερικά. Η νέα Ελένη, εκτός από αδυνατισμένη και πιο καλοντυμένη, άρχισε να επικοινωνεί περισσότερο με το κοινό της. Η αρχή έγινε με τον Πέτρο Κωστόπουλο με τον οποίο έλυσαν τα προσωπικά τους δημόσια, ακολούθησε μια δεύτερη αναφορά στον πρώην σύζυγό της, Γιάννη Λάτσιο ( ο […]

Ο Νίκος Γεωργιάδης γράφει:

Δεν άλλαξε μόνο εξωτερικά αλλά και… εσωτερικά. Η νέα Ελένη, εκτός από αδυνατισμένη και πιο καλοντυμένη, άρχισε να επικοινωνεί περισσότερο με το κοινό της. Η αρχή έγινε με τον Πέτρο Κωστόπουλο με τον οποίο έλυσαν τα προσωπικά τους δημόσια, ακολούθησε μια δεύτερη αναφορά στον πρώην σύζυγό της, Γιάννη Λάτσιο ( ο οποίος, μαθαίνουμε, ετοιμάζεται να επιστρέψει δυναμικά στα τηλεοπτικά πράγματα) και την ομοιότητά του με τον γιο τους, Άγγελο, ενώ χτες, αν και ο λόγος της εμφάνισής της στο κέντρο του Πειραιά ήταν φιλανθρωπικός, δεν δίστασε να μιλήσει στις κάμερες για όσα συζητιούνται έντονα για εκείνη τις τελευταίες μέρες. Και ενώ η “έφοδος” του ιδιοκτήτη του Alpha στο πλατό της – και κυρίως όσα είπε- είναι ακόμα νωπή στη μνήμη μας, η Ελένη πήρε με τη σειρά της θέση απέναντι στο ζοφερό θέμα των τηλεοπτικών αδειών τονίζοντας ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψει το κανάλι της στη δύσκολη ώρα- κι αυτό γιατί από τη στιγμή που ο Alpha δεν πήρε άδεια πανελλήνιας μετάδοσης, η ίδια θεωρητικά θα μπορούσε να ακυρώσει το συμβόλαιό της και να μετακινηθεί όπου θέλει. Εξάλλου, η Ελένη είναι η “σημαία” του καναλιού και η συγκεκριμένη δήλωση θα μπορούσε να θεωρηθεί ίσως και μια καλή απάντηση στην Βίκυ Χατζηβασιλείου που είπε- με ειλικρίνεια βέβαια- ότι έχει δεχτεί κρούσεις και από άλλους σταθμούς.

Λίγες μέρες πριν κλείσει τα 47 της χρόνια, η Ελένη Μενεγάκη παραμένει η πιο ισχυρή μετοχή στον χώρο της ψυχαγωγίας και αυτό σίγουρα δεν είναι κάτι που επηρεάζεται από τα ελαφρώς πεσμένα νούμερα τηλεθέασης που σημειώνει φέτος η εκπομπή της- αυτό εξάλλου είναι φαινόμενο των εποχής που έχει επηρεάσει όλες ανεξαιρέτως τις lifestyle εκπομπές που δεν έχουν καταφέρει ακόμα να σταθεροποιηθούν στους πίνακες της AGB.