Τριπλή διάκριση για Phaistos Networks – glomex στα Digital Media Awards

Τα οφέλη που προσφέρει το premium B2B video οικοσύστημα της glomex στην ελληνική digital αγορά και τη σημασία της αξίας των συνεργασιών επικυρώνουν τα τρία βραβεία που απονεμήθηκαν στη Phaistos Networks, στα φετινά Digital Media Awards. Στην τελετή απονομής, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη 29/5 στο Μουσείο Οίνου, Phaistos και glomex απέσπασαν το Platinum Award […]

Τα οφέλη που προσφέρει το premium B2B video οικοσύστημα της glomex στην ελληνική digital αγορά και τη σημασία της αξίας των συνεργασιών επικυρώνουν τα τρία βραβεία που απονεμήθηκαν στη Phaistos Networks, στα φετινά Digital Media Awards.

Στην τελετή απονομής, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη 29/5 στο Μουσείο Οίνου, Phaistos και glomex απέσπασαν το Platinum Award στην ενότητα “Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη”, συγκεντρώνοντας τον υψηλότερο μέσο όρο της βαθμολογίας της κριτικής επιτροπής.

Οι 28 experts του κλάδου απένειμαν, επίσης, σε Phaistos -glomex:

Gold Award στην ενότητα “Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη” (κατηγορία “Best Outstanding Project/Product”) και

Bronze Award στην ενότητα “Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς Διαφημιζόμενους” (κατηγορία “Best Innovative Service”).

«Οι συγκεκριμένες διακρίσεις μάς δίνουν μεγάλη ικανοποίηση,καθώς έρχονται να επιβραβεύσουν την προσπάθεια όλων των συνεργατών μας, παρόχων περιεχομένου και onlineΜέσων, οι οποίοι συμμετέχουν στην glomexσυμβάλλοντας σημαντικά στην ανάπτυξή της. Ταυτόχρονα,βέβαια, δικαιώνουν την απόφασή μας να ενεργοποιήσουμε την glomexστην ελληνική αγορά,στο πλαίσιο της στρατηγικήςπου ακολουθούμε σταθερά ως εταιρεία τα τελευταία χρόνια να επενδύουμε στον τομέα τουonlinevideo και να παρέχουμε μοναδικές λύσεις γύρω απότο digitalαυτόformat» δηλώνει για τη βράβευση της PhaistosNetworksο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Χατζηδάκης.

«Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τις διακρίσεις που λάβαμε και αφορούν στην ενίσχυση του user experience, γιατί ένα από τα στοιχεία που πραγματικά κάνουν τη λύση να ξεχωρίζει είναι ότι μέσω της glomexο χρήστης βρίσκει μέσα στο ‘φυσικό’περιβάλλον όπου ‘συχνάζει’, τα πλέονσχετικά με τα ενδιαφέροντά του videosκαιμάλιστα σε υψηλή ποιότητα. Έτσι, και ηεμπειρία του εμπλουτίζεται και η αξία του videoπεριεχομένου μεγιστοποιείται» αναφέρει από την πλευρά της η Κατερίνα Λεβεντογιάννη, Content Strategy & Partnerships Director για την glomex.

Το όραμα της Phaistosείναι η τόνωση της onlinevideoοικονομίας στη χώρα και προς την κατεύθυνση αυτή, επισημαίνει ο Chief Commercial Officerτ ης εταιρείας Γιάννης Χαρκιωτάκης, οι μεγάλες προκλήσεις είναι η παραγωγή πρωτογενούς video περιεχομένου, η μεγιστοποίηση του reach του και η ασφαλής και αποτελεσματική video επικοινωνία των brands. «Πρόκειται για προκλήσεις στις οποίες η glomex απαντά καθολικά και το γεγονός ότι η ελληνική αγορά έχει αγκαλιάσει τη λύση και οι expertsτου κλάδου τη βραβεύουν, μας χαροποιεί και μας δίνει ώθηση για τη συνέχεια» καταλήγει.