Το εκνευριστικό κόλπο πελατών που τρέλανε σερβιτόρα – Πώς προσπάθησαν να μην πληρώσουν
«Δεν είμαστε μπουφές! Δεν δουλεύουμε σε μπουφέ!» λέει με έντονο ύφος στο βίντεο.
Μια σερβιτόρα, γνωστή στο TikTok ως @girlypopzonly, εξέφρασε την αγανάκτησή της μέσα από ένα viral βίντεο, καταγγέλλοντας ένα περιστατικό που τη σόκαρε: δύο πελάτες παρήγγειλαν διαδοχικά φαγητά, τα κατανάλωσαν σχεδόν ολόκληρα και στη συνέχεια ζήτησαν να μην τα πληρώσουν, ισχυριζόμενοι πως ήταν… αηδιαστικά.
«Δεν είμαστε μπουφές! Δεν δουλεύουμε σε μπουφέ!» λέει με έντονο ύφος στο βίντεο.
Το περιστατικό ξεκίνησε με μια παραγγελία burger και πατάτες. Η μία πελάτισσα επέστρεψε το πιάτο, παρότι είχε φάει το μισό burger – οι πατάτες, ωστόσο, είχαν εξαφανιστεί. «Εντάξει, σκέφτομαι, το burger δεν της άρεσε, αλλά οι πατάτες προφανώς της άρεσαν. Το αφαιρώ από τον λογαριασμό» περιγράφει η σερβιτόρα. Δυστυχώς, το θέμα δεν τελείωσε εκεί.
Το εκνευριστικό κόλπο πελατών που τρέλανε σερβιτόρα
Η πελάτισσα συνέχισε τρώγοντας και το πιάτο του συνοδού της – ζυμαρικά με γαρίδες. Όταν το τελείωσε σχεδόν εντελώς, διαμαρτυρήθηκε και για αυτό. «Είχαν μείνει μόνο τρία ζυμαρικά στο πιάτο. Τρία!» λέει η TikToker, προσθέτοντας ότι όταν περνούσε από το τραπέζι τους, οι πελάτες γελούσαν ειρωνικά.
Προς το τέλος του βίντεο, η σερβιτόρα ξεσπά: «Πηγαίνετε σε εστιατόρια, παραγγέλνετε επτά πιάτα, τα τρώτε σχεδόν όλα και μετά ζητάτε να μην πληρώσετε; Γιατί αυτό έχει αρχίσει να γίνεται κανονικότητα;».
Πολλοί χρήστες συμφώνησαν μαζί της. «Αν έχεις φάει πάνω από το μισό πιάτο, δεν δικαιούσαι επιστροφή», σχολίασε κάποιος. Ένας άλλος παρατήρησε: «Αν ο διευθυντής σου το επέτρεψε αυτό, είναι απαράδεκτος». Και ένας τρίτος συμπλήρωσε: «Αν δεν σου άρεσε, δεν θα το είχες φάει».
onlarissa.gr
Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.