search-button
cross-out

Το κόλπο που χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία για να προσελκύουν πελάτες

Τι κάνουν για να διεγείρουν τις αισθήσεις και να έχει ο ταξιδιώτης μια ανεπανάληπτη εμπειρία
Το κόλπο που χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία για να προσελκύουν πελάτες

Η τάση που έχουν οι άνθρωποι να συνδυάζουν όμορφες εμπειρίες με τις μυρωδιές αποτελεί ισχυρό «όπλο» για τους κλάδους του τουρισμού, που χρησιμοποιούν προϊόντα με έντονα αρώματα.

Οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία «πλημμυρίζουν» τους χώρους με διάφορες μυρωδιές, προκειμένου οι πελάτες να ζήσουν μία ξεχωριστή «τουριστική εμπειρία», όπως αναφέρει το Fast Company.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει να κάνει με τις εμπειρίες. Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν πολλά χρήματα για να επισκεφτούν νέα μέρη είναι για να διεγείρουν τις αισθήσεις τους με νέα αξιοθέατα, ήχους, γεύσεις και μυρωδιές, όπως η αρωματική λεβάντα της νότιας Γαλλίας.

Για παράδειγμα, ένας πολύ απλός τρόπος για να συνδέσει ένα ξενοδοχείο την εμπειρία με μία μυρωδιά είναι να πουλήσει τα δικά του αφρόλουτρα ή σαπούνια, τα οποία μπορούν να πάρουν μαζί τους οι πελάτες κατά την επιστροφή τους στο σπίτι. Χρησιμοποιώντας τα προϊόντα αυτά στο σπίτι τους, θα τους «ξυπνήσουν» μνήμες από την όμορφη ταξιδιωτική εμπειρία τους. Κάτι, που ενδεχομένως, να τους φέρει πάλι πίσω στο ξενοδοχείο για μία νέα εμπειρία σε έναν γνωστό και φιλόξενο γι’ αυτούς χώρο.

Οι μυρωδιές και τα συναισθήματα που «ξυπνούν»
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2019 έχει δείξει πως συνεχώς περισσότεροι παράγοντες του τουριστικού κλάδου θέλουν να χρησιμοποιούν διαφορετικές μυρωδιές στην κάθε υπηρεσία που προσφέρουν. Μάλιστα, ειδικοί πλέον δημιουργούν χιλιάδες «γνωστές» στον κόσμο μυρωδιές προς εμπορική χρήση.

Ενδεικτικά, μεταξύ των δημοφιλών επιλογών είναι η χρήση αρωμάτων στον περιβάλλοντα χώρο. Στα στα λόμπι των αεροδρομίων ή στις τουαλέτες χρησιμοποιείται άρωμα λεμονιού ή κίτρου, τα οποία χάρη στην ευρεία χρήση τους στα καθαριστικά, έχουν συνδυαστεί με την καθαριότητα.

Επίσης, ορισμένες μυρωδιές έχουν συνδυαστεί με το αίσθημα της «ζεστασιάς» (κανέλα και βανίλια για παράδειγμα) ή του «κρύου» (όπως μέντα ή ευκάλυπτος).

Μάλιστα, όπως εξηγεί η Δρ. Adriana V. Madzharov, λέκτορα στο Πανεπιστήμιο του Bath στον τομέα του management, με ορισμένες μυρωδιές αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε το χώρο.

Υπάρχουν επίσης μυρωδιές που μπορούν να επηρεάσουν ακόμα και τις συνήθειές μας. Χαρακτηριστικά, όπως αναφέρει το Fast Company, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει στο παρελθόν κάποιες μυρωδιές μπορούν να οδηγήσουν σε μείωση των θερμίδων που καταναλώνουμε. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι όσο περισσότερο εκτίθεται κανείς στο άρωμα γλυκών, όπως τα μπισκότα σοκολάτας, τόσο λιγότερο πιθανό είναι ότι θα θέλει να τα φάει.

Πηγή: news.gr

Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.

Newsroom

Latest

Γυναίκα πέθανε αφού κατανάλωσε δηλητηριασμένα μανιτάρια σε εστιατόριο – Τα τελευταία λόγια της
Κόσμος

Γυναίκα πέθανε αφού κατανάλωσε δηλητηριασμένα μανιτάρια σε εστιατόριο – Τα τελευταία λόγια της

Πρίγκιπας Λούις: Δείτε την  φωτογραφία γενεθλίων που τράβηξε η Κέιτ Μίντλετον – Σήμερα κλείνει τα έξι
Lifestyle news

Πρίγκιπας Λούις: Δείτε την φωτογραφία γενεθλίων που τράβηξε η Κέιτ Μίντλετον – Σήμερα κλείνει τα έξι

Θεσσαλονίκη: «Ζητώ συγγνώμη για το λάθος που έκανα» λέει η καθαρίστρια που φωτογράφισε 5χρονη σε τουαλέτες νηπιαγωγείου
Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: «Ζητώ συγγνώμη για το λάθος που έκανα» λέει η καθαρίστρια που φωτογράφισε 5χρονη σε τουαλέτες νηπιαγωγείου

Ευρυδίκη  Βαλαβάνη:  Γιατί νιώθει άβολα όταν τη ρωτούν για τα προσωπικά της και γιατί μεγαλώνοντας θέλει να προστατεύει την προσωπική της ζωή;
TV Program

Ευρυδίκη  Βαλαβάνη: Γιατί νιώθει άβολα όταν τη ρωτούν για τα προσωπικά της και γιατί μεγαλώνοντας θέλει να προστατεύει την προσωπική της ζωή;

Τάσος Αρνιακός: Οι κοúκλοι οικονομολόγοι γιοι, τα 32 χρόνια γάμου και η πιο δύσκολη ερώτηση της γυναίκας του
Lifestyle news

Τάσος Αρνιακός: Οι κοúκλοι οικονομολόγοι γιοι, τα 32 χρόνια γάμου και η πιο δύσκολη ερώτηση της γυναίκας του

Ψυχοκόρες-Κρυφή συνάντηση Δεσποινιώς και Τάσου
TV Program

Ψυχοκόρες-Κρυφή συνάντηση Δεσποινιώς και Τάσου

Δολοφονία Λυγγερίδη: Βαρύτατες διώξεις για 28 κακουργήματα και πλημμελήματα στους 67 συλληφθέντες
Ελλάδα

Δολοφονία Λυγγερίδη: Βαρύτατες διώξεις για 28 κακουργήματα και πλημμελήματα στους 67 συλληφθέντες

ΜasterChef: Πέντε γεύσεις παγωτών στα χέρια των διαγωνιζόμενων
TV Program

ΜasterChef: Πέντε γεύσεις παγωτών στα χέρια των διαγωνιζόμενων

zinapost.gr