Τραγωδία στη Μυτιλήνη- 36χρονη γιατρός πέθανε απο επιπλοκές 4 ημέρες μετά τον τοκετό- Τα ζωτικά της όργανα ήταν σε «σοκ»

Συντετριμμένη μιλά στις "Αλήθειες με τη Ζήνα" η μητριά της- Έχασα την κόρη μου...

Θλίψη προκάλεσε χθες στο νησί της Λέσβου  η είδηση του θανάτου 36χρονης γιατρού, μετά από επιπλοκές που παρουσιάστηκαν λίγο μετά τον τοκετό της.

Η  γυναίκα γέννησε φυσιολογικά στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης την Παρασκευή 19 Ιουνίου και έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Όμως λίγες ώρες μετά τον τοκετό εμφάνισε πυρετό και η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε σταδιακά.

Τη Δευτέρα εισήχθη στη ΜΕΘ και την Τρίτη διασωληνώθηκε, ενώ κρίθηκε αναγκαία η αεροδιακομιδή της σε νοσοκομείο της Αθήνας. Δυστυχώς, κατά τη μεταφορά και λίγο πριν την προσγείωση, κατέληξε.

Δείτε το ρεπορτάζ:

Στην εκπομπή “Αλήθειες με τη Ζήνα” μίλησε συντετριμμένη και η μητριά της 36χρονης.
“Έχασα την κόρη μου” λέει κλαίγοντας.
Δείτε το απόσπασμα από την εκπομπή: