Πότε ένα παιδί χρειάζεται πρόγραμμα παρέμβασης ειδικής αγωγής

Ένα παιδί χρειάζεται πρόγραμμα εξατομικευμένης παρέμβασης ειδικής αγωγής αναφορικά με την ανάγνωση του όταν : ·         παρουσιάζει δυσκολίες στην ακουστική και στην οπτική αναγνώριση γραμμάτων και συμπλεγμάτων. ·         έχει αργό ρυθμό ανάγνωσης, άτονο , άχρωμο και χρειάζεται να αναλύει κάθε συλλαβή σε γράμματα για να την διαβάσει. ·         παρουσιάζει κόμπιασμα και δισταγμό. ·         αντικαθιστά λέξεις […]

Ένα παιδί χρειάζεται πρόγραμμα εξατομικευμένης παρέμβασης ειδικής αγωγής αναφορικά με την ανάγνωση του όταν :

·         παρουσιάζει δυσκολίες στην ακουστική και στην οπτική αναγνώριση γραμμάτων και συμπλεγμάτων.

·         έχει αργό ρυθμό ανάγνωσης, άτονο , άχρωμο και χρειάζεται να αναλύει κάθε συλλαβή σε γράμματα για να την διαβάσει.

·         παρουσιάζει κόμπιασμα και δισταγμό.

·         αντικαθιστά λέξεις με διατήρηση αρχικών στοιχείων , με άσχετες λέξεις και με λέξεις που έχουν σημασιολογική ή μορφολογική συγγένεια.

·          αψηφά τα σημεία στίξης.

·         χάνει συνεχώς τη σειρά.

·         αντιστρέφει ή αντικαταστεί γράμματα ή συλλαβές.

·         δυσκολεύεται να κατανοήσει αυτά που διαβάζει με αποτέλεσμα την απώλεια νοήματος στου κειμένου.

Τσακαλογιάννη Ελένη

Υπεύθυνη κέντρου Ειδικών Θεραπειών Καλειδοσκόπιο

210-5015299, 6977911637, 6942212622