search-button
cross-out

Διακοπές σε φίλους και μαγείρεμα… μέσα-Αποκαλυπτική έρευνα για τις δαπάνες των αδειούχων

Πιο συγκεκριμένα, το 26% των ερωτηθέντων θα φιλοξενηθεί σε κάποιο φιλικό ή συγγενικό εξοχικό σπίτι, το 22% θα διαμείνει σε κάποια εξοχική κατοικία, το 20% επιλέγει διαμονή σε ενοικιαζόμενα δωμάτια και μόνο το 9% διαμονή σε ξενοδοχεία (7% χωρίς διατροφή και 2% με πλήρη διατροφή).
Διακοπές σε φίλους και μαγείρεμα… μέσα-Αποκαλυπτική έρευνα για τις δαπάνες των αδειούχων

Τα εξοχικά τους -εφόσον υπάρχουν ήδη-, φιλοξενία σε φίλους ή συγγενείς -εφόσον διαθέτουν κάποιο ακίνητο σε… προνομιακές τοποθεσίες- ή ενοικιαζόμενα δωμάτια, επιλέγει η πλειονότητα των Ελλήνων προκειμένου να καταφέρει φέτος να κάνει διακοπές. Ελάχιστοι και σε μονοψήφιο ποσοστό είναι εκείνοι που διαμείνουν σε ξενοδοχεία, εκ των οποίων οι περισσότερη χωρίς διατροφή στο πακέτο διαμονής. Μάλιστα, σχεδόν οι μισοί θα μαγειρέψουν πολλά από τα γεύματα των διακοπών, γιατί τρώγοντας κάθε μέρα έξω… δεν βγαίνει.

Τα παραπάνω στοιχεία, στα οποία αποτυπώνεται ανάγλυφα η γενικευμένη τάση αναζήτησης οικονομικότερων λύσεων προκειμένου να καταφέρουν οι εργαζόμενοι να εξοικονομήσουν χρήματα για να μπορέσουν να κάνουν διακοπές ή να τις παρατείνουν κατά κάποιες ημέρες, προκύπτουν από την πανελλαδική έρευνα του ΣΕΛΠΕ την περίοδο 3-5 Ιουνίου 2022 σε σχέση με τις αγοραστικές συνήθειες του κοινού για την αγορά των διακοπών του 2023.

Πιο συγκεκριμένα, το 26% των ερωτηθέντων θα φιλοξενηθεί σε κάποιο φιλικό ή συγγενικό εξοχικό σπίτι, το 22% θα διαμείνει σε κάποια εξοχική κατοικία, το 20% επιλέγει διαμονή σε ενοικιαζόμενα δωμάτια και μόνο το 9% διαμονή σε ξενοδοχεία (7% χωρίς διατροφή και 2% με πλήρη διατροφή).

Τέλος το 6% επιλέγει camping και το 6% επιλέγει ταξίδι στο εξωτερικό. 

Μαγείρεμα μέσα

Χαρακτηριστικό είναι ότι το 45% των ερωτηθέντων απαντάει ότι κατά τη διάρκεια των διακοπών μαγειρεύει συχνά, κάτι που σημαίνει ότι προσπαθεί να μειώσει τη δαπάνη της εστίασης. Παράλληλα το 66% δηλώνει ότι επισκέπτεται συχνά καταστήματα τροφίμων όπως σουπερμάρκετ κάτι που δείχνει και πάλι μία τάση εξοικονόμησης χρημάτων, ενώ το 53% αγοράζει τοπικά προϊόντα. Το 16% αγοράζει προϊόντα άλλων τύπων στις διακοπές του, είτε αναμνηστικά είδη, είτε λοιπά προϊόντα όπως ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα, παιχνίδια κ.λπ.

in.gr

Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.

Newsroom

Latest

zinapost.gr