search-button
cross-out

Νιώσε το αυθεντικό, στην Κρήτη «Crete, Sense the Authentic»

Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες
Νιώσε το αυθεντικό, στην Κρήτη «Crete, Sense the Authentic»

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστική καμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο TravelChannel,το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σεdigital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmaticadvertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η onlineδιαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της VerizonMedia,συνδυάζοντας καινοτόμαadformats και αποκλειστικάadplacements, στο GoogleDisplay Νetworkκαι με programmaticbanners για στοχευμένο κοινό, σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle)κλπ.

Η καμπάνια  «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.

Τα τρία θεματικά διαφημιστικά σποταφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος-Θάλασσα»,«Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της IndigoView,σε συνεργασία με την Choose Strategic CommunicationsPartners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας ΚρήτηςYoutube&Vimeoσε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε  ελληνικά και αγγλικά).

(ΠεριπέτειαΔραστηριότητες):“Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”:

(Ήλιος&Θάλασσα):“Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”:https://www.youtube.com/watch?v=Z9GlNULV-M0

 

(Γαστρονομία):“Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.youtube.com/watch?v=Y0KFrCuuoiI&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0

 

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

 

 

 

Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.

Newsroom

Latest

Πρίγκιπας Λούις: Δείτε την  φωτογραφία γενεθλίων που τράβηξε η Κέιτ Μίντλετον – Σήμερα κλείνει τα έξι
Lifestyle news

Πρίγκιπας Λούις: Δείτε την φωτογραφία γενεθλίων που τράβηξε η Κέιτ Μίντλετον – Σήμερα κλείνει τα έξι

Θεσσαλονίκη: «Ζητώ συγγνώμη για το λάθος που έκανα» λέει η καθαρίστρια που φωτογράφισε 5χρονη σε τουαλέτες νηπιαγωγείου
Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: «Ζητώ συγγνώμη για το λάθος που έκανα» λέει η καθαρίστρια που φωτογράφισε 5χρονη σε τουαλέτες νηπιαγωγείου

Ευρυδίκη  Βαλαβάνη:  Γιατί νιώθει άβολα όταν τη ρωτούν για τα προσωπικά της και γιατί μεγαλώνοντας θέλει να προστατεύει την προσωπική της ζωή;
TV Program

Ευρυδίκη  Βαλαβάνη: Γιατί νιώθει άβολα όταν τη ρωτούν για τα προσωπικά της και γιατί μεγαλώνοντας θέλει να προστατεύει την προσωπική της ζωή;

Τάσος Αρνιακός: Οι κοúκλοι οικονομολόγοι γιοι, τα 32 χρόνια γάμου και η πιο δύσκολη ερώτηση της γυναίκας του
Lifestyle news

Τάσος Αρνιακός: Οι κοúκλοι οικονομολόγοι γιοι, τα 32 χρόνια γάμου και η πιο δύσκολη ερώτηση της γυναίκας του

Ψυχοκόρες-Κρυφή συνάντηση Δεσποινιώς και Τάσου
TV Program

Ψυχοκόρες-Κρυφή συνάντηση Δεσποινιώς και Τάσου

Δολοφονία Λυγγερίδη: Βαρύτατες διώξεις για 28 κακουργήματα και πλημμελήματα στους 67 συλληφθέντες
Ελλάδα

Δολοφονία Λυγγερίδη: Βαρύτατες διώξεις για 28 κακουργήματα και πλημμελήματα στους 67 συλληφθέντες

ΜasterChef: Πέντε γεύσεις παγωτών στα χέρια των διαγωνιζόμενων
TV Program

ΜasterChef: Πέντε γεύσεις παγωτών στα χέρια των διαγωνιζόμενων

Νικόλαος – Τατιάνα Μπλάτνικ: Το τρίτο πρόσωπο στη σχέση τους έφερε το διαζύγιο – Τι αναφέρουν πηγές
Lifestyle news

Νικόλαος – Τατιάνα Μπλάτνικ: Το τρίτο πρόσωπο στη σχέση τους έφερε το διαζύγιο – Τι αναφέρουν πηγές

zinapost.gr