search-button
cross-out

Πού ποντάρουν τα κανάλια για τα εορταστικά προγράμματα

Ιδέες και ονόματα πέφτουν στο τραπέζι με κάποια να «κλειδώνουν» και να αποδεικνύουν ότι οι φετινές γιορτές δεν θα είναι μοναχικές για τους φανατικούς της TV.
Πού ποντάρουν τα κανάλια για τα εορταστικά προγράμματα

Η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα έχει ξεκινήσει και το βλέμμα των στελεχών των καναλιών είναι στραμμένο στα εορταστικά προγράμματα και στο πώς θα συντροφεύσουν το κοινό. Ιδέες και ονόματα πέφτουν στο τραπέζι με κάποια να «κλειδώνουν» και να αποδεικνύουν ότι οι φετινές γιορτές δεν θα είναι μοναχικές για τους φανατικούς της TV.

Στο Ραδιομέγαρο γνωρίζουν πολύ καλά ότι έχουν στη φαρέτρα τους ένα δυνατό όπλο που λέγεται Σπύρος Παπαδόπουλος. Ο ηθοποιός, που ανήκει στο δυναμικό της ΕΡΤ με τη σειρά «Κάνε ότι κοιμάσαι», έχει παρουσιάσει μία από τις πιο επιτυχημένες ψυχαγωγικές εκπομπές στην ιστορία της τηλεόρασης. Έτσι, Σπύρος Παπαδόπουλος και κρατική τηλεόραση είναι πολύ κοντά στο να βγάλουν στον αέρα εορταστικά επεισόδια του «Στην υγειά μας ρε παιδιά». Πιθανότατα με μία μικρή αλλαγή στον τίτλο, το πρότζεκτ θα επιστρέψει στη μικρή οθόνη και ίσως αποτελέσει προάγγελο ενός νέου κύκλου.

Στον ALPHA το πιο ηχηρό χαρτί για τις γιορτές είναι το «Just the 2of us». Ο Νίκος Κοκλώνης, όπως αποκάλυψε, θα κάνει αλλαγή χρόνου με το κοινό καθώς την παραμονή Πρωτοχρονιάς θα παρακολουθήσουμε τον μεγάλο τελικό. Μουσική, τραγούδια και πολλές εκπλήξεις περιμένουν το κοινό σε ένα πολύωρο σόου που θα μας διασκεδάσει.

Με τη Ρούλα Κορομηλά και το «Σπίτι με το MEGA» θα κρατήσει παρέα το μεγάλο κανάλι στο κοινό του. Αν και ακόμη δεν έχουν «κλειδώσει» οι τραγουδιστές και οι καλεσμένοι που θα δούμε, το πρότζεκτ -που αγκαλιάζεται από τους τηλεθεατές- είναι η καλύτερη ιδέα για την εορταστική περίοδο.

Πολλές εκπλήξεις ετοιμάζει και ο ΣΚΑΪ. Μία από αυτές φαίνεται ότι θα είναι ένας φιλανθρωπικός μαραθώνιος με οικοδέσποινα τη Φαίη Σκορδά. Η παρουσιάστρια είναι πρέσβειρα του «Make a Wish» και έχει αποδείξει το πόσο κοινωνικά ευαισθητοποιημένη είναι.

Όσον αφορά στο OPEN; Οι ιθύνοντες θέλουν να εκμεταλλευτούν όσο το δυνατόν περισσότερο τις εκπομπές «Ένα τραγούδι ακόμη» και «Ό,τι αγαπώ» για να κρατήσουν παρέα στους τηλεθεατές.

Πηγή: newsbomb.gr

Ακολουθήστε το zinapost.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για Lifestyle, Showbiz, Gossip News και αποκλειστικά βιντεο.

Uncategorized

Latest

zinapost.gr